Često postavljana pitanja
Što je proizvod ili usluga koju klijenti kupuju kompleksniji, oni imaju više pitanja. Zašto postavljamo pitanja? Zato što ne želimo da napravimo pogrešan izbor. Nadamo se da će vam odgovori na pitanja koja klijenti najčešće postavljaju, pomoći da dobijete jasniju sliku o usluzi EKI Poslovni klub (EPK) i EPK portalu www.ekioglasi.ba.
EPK portal članovima EKI Poslovnog kluba omogućava jednostavno objavljivanje malih oglasa za prodaju, kupovinu, razmjenu/zamjenu, pružanje usluga, iznajmljivanje i sl. S druge strane, članovi i svi drugi posjetioci EPK portala su u mogućnosti da nesmetano pregledaju sve oglase i da međusobno komuniciraju. Nakon isticanja članstva u EKI Poslovnom klubu prestaje i mogućnost objave oglasa na EPK portalu. Tada prelazi u status posjetioca sajta koji može samo da pregleda objave i da komunicira sa korisnicima portala. Nakon reaktiviranja članstva u EPK (realizacija novog kreditnog plasmana u EKI-ju) član EPK ima ponovo pristup EPK portalu, sa svim mogućnostima koje ima svaki EPK član.
EPK portal ima 3 vrste korisnika sa različitim mogućnostima pristupa sadržajima portala:
- Članovi EPK
- Registrovani korisnici koji nisu članovi EPK
- Ostali posjetioci portala
1. Članovi EPK
Članovi EKI Poslovnog kluba mogu biti svi klijenti EKI-ja koji imaju aktivan kredit. Članovi EPK su korisnici portala koji imaju pristup svim sadržajima portala, pod uslovom da izvrše verifikaciju svog profila. Članovi EPK su jedini korisnici koji mogu objavljivati oglase i pristupati izdvojenom sadržaju. Da bi pristupio svom profilu i mogao samostalno objavljivati oglase i slati poruke, član EPK mora izvršiti registraciju profila unosom korisničkih podataka dodijeljenih od strane EKI-ja. Prilikom registracije član EPK mora definisati korisničko ime i promijeniti lozinku (obavezan korak jer su ovo podaci koje će ubuduće koristiti za prijavu).
Dakle, član EPK ulaskom na portal ima mogućnost da pregleda javno dostupne sadržaje ili da registruje svoj profil kako bi aktivirao sve mogućnosti. Registraciju (verifikaciju) profila vrši preko predviđenog menija za registraciju, a kod sljedeće posjete vrši prijavu (login). Registraciju vrši na osnovu inicijalno dodijeljenih korisničkih podataka od strane EKI-ja. Nakon registracije naloga ima mogućnost da ga sistem zapamti prilikom sljedeće posjete.
Nakon logovanja (i naknadnih posjeta) korisnik ima mogućnost da na svom profilu vidi i uređuje sve bitne podatke kao i promjene od posljednjeg logovanja:
- Uređivanje profila
- Promjena šifre
- Postavljanje i uređivanje oglasa
- Pregled aktivnosti (broj oglasa, aktivni, završeni, kupljeni)
- Privatne poruke (slanje privatnih poruka među korisnicima)
- Datum trajanja članstva
2. Registrovani korisnici koji nisu članovi EPK
Registrovani korisnici koji nisu članovi EPK mogu pregledati oglase, slati privatne i javne poruke, ali ne mogu objavljivati oglase, niti pristupati izdvojenim sadržajima.
Korisnici koji nisu članovi EPK moraju se registrovati ukoliko žele da stupe u komunikaciju (putem poruka) sa članovima EPK u vezi objavljenih oglasa. Za korisnike koji nisu članovi EPK je obezbijeđen sistem prijave na portal putem e-maila ili profila na Facebook-u ili Google naloga.
3. Ostali posjetioci EPK portala
Za sve ostale posjetioce EPK portala (koji se nisu registrovali ili nisu logovani) dostupne su samo opcije pregledanja javno objavljenih sadržaja, oglasa i pitanja.
EKI Poslovni klub (EPK) predstavlja dodatnu BESPLATNU uslugu za EKI-jeve klijente. EPK je usluga BESPLATNOG oglašavanja na EPK portalu za sve aktivne članove EPK. Član možete postati ukoliko imate aktivan kredit u EKI-ju. Posebna pogodnost usluge je potpuno BESPLATNO učlanjenje i oglašavanje na EPK portalu. Svaki član EKI Poslovnog kluba na e-mail adresu može dobijati besplatan primjerak EKI Oglasa u elektronskoj verziji, koji pored oglasa članova sadrži i mnoštvo drugog korisnog edukativnog materijala. Takođe, značajan broj štampanih EKI Oglasa se distribuiše širom BiH, u EKI kancelarijama ili na terenu od strane EKI službenika.
Članovi EKI Poslovnog kluba mogu biti svi klijenti EKI-ja koji imaju aktivan kredit.
Samim tim što imate aktivan kredit u EKI-ju postajete potencijalni član EKI Poslovnog kluba. Potpisivanjem dokumenta “Sporazum o razumijevanju” dobijate login podatke za BESPLATNO korištenje EPK portala i postajete zvanično i član.
Šta konkretno dobijam kao član EKI Poslovnog kluba (EPK)?
Kada ste postali član, možete dobiti i sve privilegije koje EKI Poslovni klub pruža. Ono što se posebno može istaknuti su sljedeće pogodnosti:
- BESPLATNO oglašavanje putem štampanih EKI Oglasa, koji se kao promotivni materijal distribuišu putem svih EKI poslovnica u cijeloj BiH, jednom mjesečno,
- BESPLATNO korištenje EPK portala i svih informacija kojima samo članovi EPK mogu pristupiti,
- BESPLATNA objava oglasa na EPK portalu.
- Pozivanjem našeg BESPLATNOG info broja telefona 080 051 052, BESPLATNO možete dobiti informacije koje vas zanimaju ili postaviti vaš oglas za prodaju i kupovinu,
- Uvezivanjem sa drugim članovima, koji se bave istorodnim djelatnostima, imate mogućnost da lakše nastupite prema otkupljivačima i prerađivačima,
- BESPLATNA edukacija putem tekstova iz raznih oblasti poslovanja, kao i edukacija u vidu razmjene iskustava članova EKI Poslovnog kluba,
- Pomoć oko prodaje robe radi lakšeg plaćanja rate kredita (na sve prethodno pomenute načine)…
Nakon što otplatite tekući kredit u EKI-ju imate priliku još 60 dana da ostanete član EKI Poslovnog kluba, jer kao što smo već naveli, samo aktivni klijenti EKI-ja mogu biti članovi EKI Poslovnog kluba. Kontinuirana saradnja sa EKI-jem vam pruža mogućnost članstva i korištenja svih njegovih pogodnosti. Radi zadržavanja privilegija koje vam članstvo pruža, preporučujemo obnavljanje kredita u okviru 60 dana.
Da bi vaš oglas bio objavljen u EKI Oglasima potrebno je da nam tekst, u kojem opisujete šta želite da prodate, kupite ili iznajmite, dostavite na jedan od sljedećih načina:
- Objavom na EPK portalu www.ekioglasi.ba,
- Pozivom na besplatni info telefon 080 051 052 (cijena poziva ide na teret EKI-ja),
- Putem e-mail formulara koji možete naći na demo.eki.ba,
- Popunjavanjem e-mail formulara u mobilnim aplikacijama (Android i IOS),
- Na terenu prilikom posjete naših službenika,
- U vama najbližoj EKI poslovnici,
- Prilikom telefonskog poziva od strane naših službenika.
Molimo vas da se prilikom objave oglasa vodite smjernicama za objavu oglasa koje su navedene u uslovima korištenja EPK portala (Pravila i uslovi korištenja EPK portala). Oglasi sa nedozvoljenim sadržajem i neprimjerenim fotografijama neće biti objavljeni (stavka 6. Pravila i uslovi korištenja EPK portala). Oglas treba da sadrži isključivo podatke o predmetu koji se prodaje ili usluzi koja se pruža. Naslov oglasa i opis treba da se odnose samo na predmet prodaje ili uslugu. U oglasima nije dopuštena upotreba fotografija sa drugih oglasnih sajtova ili iz oglasa drugih oglašivača na EPK portalu. Oglas mora svojim sadržajem da pripada kategoriji u kojoj je postavljen.
Nakon unosa vaš oglas će biti pregledan i odobren za objavu. Oglasi će se odobravati za prikazivanje u što kraćem roku, a najkasnije od narednog radnog dana.
Vaš oglas može biti prikazan na tri načina:
- Na EPK portalu,
- U štampanoj publikaciji EKI Oglasi,
- I jedno i drugo.
EKI portal: Član EKI Poslovnog kluba može imati neograničen broj aktivnih oglasa u jednom momentu na EPK portalu. Trajanje oglasa je 12 mjeseci, sa mogućnošću produžavanja na samom EPK portalu.
Štampana publikacija EKI Oglasi: Član EKI Poslovnog kluba može imati 3 aktivna oglasa u jednom momentu za štampani primjerak EKI Oglasa. Trajanje oglasa je 3 mjeseca ili 3 broja EKI Oglasa, sa mogućnošću produžavanja putem besplatne info linije 080 051 052.
Ko će imati mogućnost da vidi oglas koji ja postavim?
Ukoliko ste na EPK portalu prilikom unosa oglasa odabrali opciju da želite da vaš oglas bude objavljen i u štampanom izdanju EKI Oglasa”, pored svih korisnika i posjetilaca EPK portala sadržaj vašeg oglasa će biti objavljen i u štampanoj i elektronskoj publikaciji EKI Oglasa. Primjerak oglasnika će biti dostupan svim članovima EKI Poslovnog kluba u elektronskoj formi, koji su odabrali da im se oni šalju, a takođe i u svim EKI poslovnicama putem štampane publikacije EKI Oglasi koje EKI-jevi kreditni službenici distribuišu prilikom terenskih posjeta širom BiH. Elektronska publikacija EKI Oglasi se mogu preuzeti i na EKI-jevoj zvaničnoj internet stranici demo.eki.ba, Facebook stranici www.facebook.com/MKOEKI, Instagram profilu www.instagram.com/mkoeki, Twitter nalogu www.twitter.com/MKO_EKI, Viber Chat-a www.viber.com/ekimkd, mobilnih aplikacija: za Android korisnike i iOS korisnike.
Na ovaj način možete biti sigurni da će ono što prodajete biti viđeno od strane ogromnog broja korisnika, a samim tim je mogućnost za bržu prodaju mnogo veća.
Sve oglase je potrebno provjeriti i autorizovati, odnosno moderirati. Nakon odobravanja oglasa od strane administratora EPK portala, oglas postaje javno vidljiv. Nakon uspješne moderacije član EPK dobija notifikaciju da je oglas objavljen (privatna poruka od administratora, automatska).
Oglas je odbijen jer se ne slaže sa pravilima oglašavanja EPK portala (www.ekioglasi.ba/uslovi-koristenja). U poruci koju ste dobili od administratora, naveden je razlog odbijanja oglasa. Kako biste uspješno objavili oglas, savjetujemo vam da ga ispravite u skladu sa razlogom odbijanja i ponovo predate ili kontaktirate korisničku podršku na broj telefona 080 051 052 (besplatna Info linija) ili na e-mail adresu podrska@ekioglasi.ba.
Oglas možete izbrisati putem svog naloga na EPK portalu. Ukoliko imate poteškoća kontaktirajte administratora EPK portala na mail podrska@ekioglasi.ba.
Kao najsigurniji i ujedno i najbrži način da dobijete EKI Oglase izdvajamo distribuciju elektronskog primjerka EKI Oglasa putem e-mail adrese.
Kao član EKI Poslovnog kluba elektronski primjerak EKI Oglasa ćete dobijati jednom mjesečno.
Svoju e-mail adresu možete nam dostaviti prijavom na opciju Newsletter, prilikom posjete EKI poslovnici, službenicima EKI-ja koji vas kontaktiraju telefonom ili prilikom posjete na adresi stanovanja, pozivom na besplatni info telefon 080 051 052 ili slanjem na e-mail adresu podrska@ekioglasi.ba.
Kao člana EKI Poslovnog kluba ćemo vas indentifikovati po Pristupnom kodu, koji će vam biti dodijeljen prilikom potpisivanja Sporazuma o razumijevanju, ili po datumu vašeg rođenja. Na ovaj način ste potpuno sigurni da vaše oglase možete objavljivati samo vi.
Poziv na broj 080 051 052 (besplatna Info linija) je kao da pozivate bilo koji drugi broj telefona. Osnovna razlika je u tome da vas, kao našeg klijenta, poziv ne košta ništa, tj. BESPLATAN je. Cijenu razgovora plaća EKI u potpunosti. Na ovaj broj možete evidentirati svoj oglas za objavljivanje, u mogućnosti ste da se informišete o statusu vašeg oglasa, provjerite da li neko prodaje proizvode ili pruža usluge koji su vama trenutno potrebni…
DA, to je stvarno tako. Cijena korištenja svih pogodnosti koje dobijate kao član EKI Poslovnog kluba je 0,00 KM.
| = 0,00 KM |
| = 0,00 KM |
| = 0,00 KM |
| = 0,00 KM |
| = 0,00 KM |
| = 0,00 KM |
elefon: 080 051 052 (besplatna Info linija)
Kontakt forma: www.ekioglasi.ba/kontakt
E-mail adresa: podrska@ekioglasi.ba
Korisničku podršku možete kontaktirati na besplatni broj telefona 080 051 052 ili na e-mail adresu podrska@ekioglasi.ba. Radno vrijeme korisničke podrške je radnim danom od 08:00 do 16:00 h.